728 x 90

Pigeeva Inna Viktorovna

Inge Viktorovna Pigeeeva - Gastroenterolog, terapeut. Godtar på klinikken: Medisinsk senter "Helse". Pasienter har ingen vurderinger om legen på vår side. Lag en avtale eller skriv din mening om en spesialist.

Høyere medisinsk utdanning

Gyldig sertifikat etter spesialitet

Jeg likte alt veldig mye, laget barnet i barnehagen, alle spesialistene gikk veldig fort og uten kø. Legene er alle veldig kompetente og oppmerksomme. Parkering er stor og praktisk.

13. august 2016 er allerede en time venter på en invitasjon til fluorografi. I løpet av denne time ble bare en person fluorisert. Forsøk på å forstå situasjonen kommer opp mot svar som: "Vi har det bra i klinikken, vent, nå vil alt bli." Hvis du trenger å gjøre noe raskt, ikke velg denne helsen!

Profesjonaliteten til bestemte leger.

En liten kø i kassen.

Generelt er inntrykk av klinikken positiv. For medisinske undersøkelser, om hvilke mange negative vurderinger, kan jeg ikke si noe. Jeg kom til undersøkelsen med barnet på gjentatte anbefalinger. Holter gikk gjennom med Kosova S.N.I., ultralydsundersøkelse med en lege av den høyeste kategorien Kerenskaya L.N. Ikke bare vi er fornøyd med resultatene, men også våre leger. Ikke rart at de anbefales. Du bør alltid gå til klinikken til en bestemt spesialist, og du kan ikke dømme alle negativt ved bare en undersøkelse. Min takk går til Kerenskaya L.N. og Kosova S.N.

Ja, det er en veldig motbydelig holdning. Veldig uhøflig, og de tar mye penger. Den eneste som er god der er Alenkina S. A. Legen er fra Gud og snakker høflig!

Ekkelt. Å gjennomgå en rutinemessig fysisk undersøkelse, som skulle ta maksimalt tre timer, tilbrakte jeg seks og en halv. Køen til gynekologen er uvirkelig, de fører ut av sin tur, og forklarer at de angivelig er etter avtale. Kollegene gjennomgikk medisinsk undersøkelse der kjøpesenteret Suvorovsky. For det første er det mye billigere, men dette er ikke det viktigste, det viktigste er at i en og en halv time var alle legene ferdige. Jeg vil gjerne kontakte administrasjonen kjære. sentrum spør om du ikke kan takle en slik strøm av pasienter, advare dem om dette ved registrering.

Pigeeva Inna Viktorovna gastroenterologist vurderinger

Inge Viktorovna Pigeeyeva, Penza: praktiserende læge, 6 pasientanmeldelser, arbeidsplasser, høyeste kategori, 8 års erfaring, avtale.

1 anmeldelse
Leger
Ulyanovskaya, 1
Den første barns private klinikk
Str. Parkovaya, 3
Sykehus №2

7 vurderinger
Leger
Str. Stasova, 7
City Clinical Hospital № 6 dem. Zakharyin
Victory Avenue, 75-D
Medisinsk og velværesenter "Blago Daryu"

dannelse

1996
grunnleggende utdanning
Mordovia State University oppkalt etter Ogarev (medisinsk virksomhet)

Anmeldelser (6)

Fryktelig lege. Han løste problemet med periodisk diaré etter fett eller etter å ha vært nervøs på jobben. Hun klarte at hun tidligere hadde blitt diagnostisert med pankreatitt, og nylig hatt magesmerter etter å ha spist. Jeg skrev ut så mange undersøkelser, men da jeg for eksempel spurte om det kunne være et mageproblem forbundet med Helicobacter, sa hun at du kan ta det selv, hvis du vil. * Forferdelig lege, og som en person også!

Spart tid og penger. Etter å ha sett resultatene av FGD (gastritis) og ikke oppmerksom på ultralyd (pankreatitt er hovedproblemet), uten å spørre, raskt trykt: diagnose, anbefalinger, behandling. Og bare på slutten undersøkt og spurte. Behandling og kosthold forklarte ikke, som om det skyndte seg et sted. Fra de foreskrevne legemene, jeg føler også null, spesielt "Kolofort" (mange vurderinger at dette er en dummy, og med dem er jeg helt enig, jeg sjekket for meg selv). Jeg anbefaler ikke noen denne legen.

Ikke likte holdningen. Snakker med begge underutviklede. Etter å ha gått gjennom alle avtalene til henne, gå ikke lenger.

Var i resepsjonen. Restert misfornøyd. Han vil ikke si ekstra, han vil ikke forklare. Foreskrevet piller, hjalp ikke. Jeg likte ikke holdningen til pasienter.

Jeg likte ikke som en lege i det hele tatt, og som en person er hun veldig uhøflig! Jeg hadde magesmerter, foreskrevet behandling for tarmene! Generelt er jeg ikke fornøyd med det!

gastroenterolog

Jenter, vennligst fortell meg en god gastroenterolog i Penza. HJELP: Jeg har lenge lidd med mine kroniske pasienter.

Jeg anbefaler Mironov Tatyana Yakovlevna (senterdiagnose, Uritsky, 62, t. 55-05-88) en god spesialist, og hun fødte ikke så lenge siden. veldig følsom for dette problemet og spørsmålet om ernæring generelt!

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

takk for svaret)))

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Det var også Tatiana Yakovlevna Mironova. Legen virkelig likte, oppmerksom, ba om alt, skrev ned stadiene av behandlingen. Vel, generelt en fin kvinne.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Gi råd til noen gastroenterolog med Med% iklinik på Suvorov:
Kists
nybegynnere
Belousov
Balandin

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg var med en nybegynner, jeg foreskrev et behandlingsforløp, jeg er ikke bekymret for smerten for nå, jeg vet ikke lenger, og jeg forsto ikke hva han var, men jeg vil gå til en annen

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg var med Novichkov, jeg kan ikke spesielt sette pris på det, jeg ble behandlet, noen ganger mages magen likevel, men det er ikke en lege, dette er kroppen min. Og behandlingen ble foreskrevet i henhold til standardbehandlingsregime for erosiv gastritt - alt er skrevet på Internett.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg planlegger å gå til Balandina, hvem var hun?

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jenter, trenger raskt en god gastroenterolog. Advise.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Gastroenterologer i bulk, men ønsker ikke å komme til selgeren. Det var et spørsmål å finne en god, veldig, veldig nødvendig. På en gang, den medisinske behandlingen av Novikova. Det syntes å hjelpe, men da jeg dro til henne, og tok min mor til resepsjonen, endret min mening om henne dramatisk - hun begynte å pumpe penger.
- Vurderer ved analysene, er alt bra med deg. Men jeg liker deg ikke, du ser veldig dårlig ut. Gjenta tester med oss, jeg ringer deg og finner ut alt.
Og så videre Jeg var sjokkert. Mor i rystingen. Nå tror jeg, til hvem å gå.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Fortell meg hvem en god gastroenterolog er! Alvorlige mageproblemer. Om mulig, i en personlig.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg vil heve emnet, jeg trenger en intelligent gastroenterolog for min mor. Du kan LS.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

jenter trenger virkelig en fornuftig lege. gi råd om pliz.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Trenger en god lege snarest, vennligst gi råd!

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.
  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.
  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Var tidligere i diagnosen. Daglig leder i 5 b-tse. Det pleide å være slik, nå er det blitt forandret.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Gribkova Galina Aleksandrovna- MedMix på Ternovsky

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.
  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

I dag går jeg til 12, til Novichkov Alexander Vasilyevich, Phgs i mine armer (over gastrisk gastritt, reflux esofagitt og dyskinesi). høst, forverres. Det hele startet med halsbrann, deretter intestinal opprør, oppblåsthet, smerte og kramper. Forresten, mange av mine bekjente og slektninger har symptomatiske tarmforstyrrelser, mange snakkere klager over diaré, oppkast og smerter i magen - hva i helvete. Før det gikk jeg til Kirsanova L. - en god lege, men hun kunne raskt komme til henne. Jeg ser hva denne legen er.. så få gode leger, bare litt kapeter.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

er det på medisinsk klinikk som er nybegynnere? Jeg går til medisin for deg til Fadina. bare med det samme, et og et halvt år siden, var det samme eksakte behandling som hjalp

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg er redd for å gjøre FGS! Jeg hadde også oppkast, smerte diaré er sterk i magen! Vel, jeg har en pankreasient!

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jenter, og magen kan gi i høyre side, høyre sår, på FGS også overfladisk gastritt.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

sjekk gall. Uzi.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg har også gjort FGDSs en gang. 8. Ikke noe spesielt, maks 3 minutter gagrefleks, men alt er tålelig. Men jeg vet hva du har og hvordan. Bare her og abdominal ultralyd gjør jeg hver sjette måned, det er ikke noe spesielt, og alt skadet. Her så. Det er en oppdagelse av galdeveiene, og små endringer i bukspyttkjertelen, kan generelt og smerte. Å, disse legene, vet egentlig ingenting!

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Lag en MR i dette området hvor det gjør vondt.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jenter trenger ikke å være redd for FGS, prosedyren er fullstendig tolerabel, den varer fra 1-5 minutter maksimal. Rørene er nå veldig tynne, hvis du ikke kan svelge gagrefleksen utviklet, så er sonden gjennom nesen ganske tålelig. Jeg har gjort denne prosedyren mer enn 15 ganger siden jeg har lidd med magen siden barndommen.
Ikke stram i undersøkelsen, hvis det er et sår i magen, kan det "gi" hvor som helst, og under scapulaen.
Min mann trakk med undersøkelsen, gikk fra en lege til en annen, alle pillene ble sluppet svelget. FGS var redd for å gjøre det, sa motbydelige ting og ubehagelig alt dette - resultatet var dårlig, da alvorlige smerter allerede hadde gått, det var utålmodig, gjorde han FGS-diagnostisert magesvulst. Henvisning til onkologi.
Derfor vil jeg virkelig overbevise deg om å gjøre undersøkelsen til rett tid, ikke over stramme, ikke ta deg til en dårlig diagnose. Tro det er bedre å lide 1-5 minutter og sove, og leve fredelig på.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Som jeg kaller det "5 minutters synd," men jeg vet det fra innsiden. Det er synd at vi flyr inn i rommet, og vi kontrollerer fortsatt magen. Dessverre, mens det ikke finnes noen alternativ fgsd, les om kapselen, som er med kameraet. Svelg og så kommer det naturlig ut. Det var i 2009, tilsynelatende virket noe ikke der ute. Derfor er det bedre å vite på forhånd hva som er der. Deretter biter du albuene. Alt er behandlet, men i de tidlige stadier. Kreft får seg til å føle seg i de siste, uhelbredelige stadier. Jeg selv gjennomgår nå en undersøkelse av Golovanov fra diagnosesentralen. Ingen gikk til henne?

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg har allerede skrevet i FGS-emnet, men min com. fjernet, vurdert for reklame. Jeg var så fornærmet. Jeg skrev at i Penza har vi FGS "i en drøm." Dvs. du har sovnet i 10-15 minutter. Selvfølgelig er dette en slags bedøvelse, men for mange er dette veien ut. Mange til og med piller med vanskeligheter med å svelge, for ikke å nevne røret. Selvfølgelig koster det 2 ganger mer enn vanlig FGS. Også se og tarm.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jenter, fortell meg hvor og hvem bedre å gjøre ultralyd i magehulen? gjorde en magefibrose, sa doktoren å se på galleblæren og til gastroenterologen for behandling. Høst og igjen gjør alt vondt

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Også et spørsmål som er relevant for abdominal ultralyd.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg gjør i klinikken

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Veldig gode spesialister på Uritsky Railway Clinic. Spesialist i Uzi-kvinne, veldig god spesialist. Der hadde FGS ikke noe ubehag etter prosedyren, alt gikk greit, selv om det også var skummelt at det ville skade å svelge, nei. alt gikk veldig bra. Det aksepterer også selvfølgelig den betalte gastrointerologen Mironova Tatyana Yakovlevna er en utmerket lege, og det året kostet hennes mottak 610 rubler. FGS - 950 rubler., Ultralyd (lever, galleblæren, bukspyttkjertelen og milten) - 440 rubler. Her er en gratis medisin. MEN, vrvch - vakker og svært kompetent.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Så jernbaneklinikken er gratis bare for jernbanearbeidere. For resten bare på betalt basis, som i diagnosesentralen.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Ikke bare. Jeg har ingen tilknytning til jernbaneklinikken: verken på bosted eller på arbeidsstedet. Der blir kun en del av tjenestene betalt, og konsultasjoner av leger innenfor rammen av MLA er gratis, med sjeldne unntak (f.eks. En plastikkirurg), eller hvis du vil motta en betalt konsultasjon etter ønske. Hvor mange ganger har jeg vært i resepsjonen til Laura, kirurgen - alt er gratis, jeg ble til og med pumpet ut til hygrommen gratis.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Bare opptak til en gastroenterologist gratis å vente minst en måned der

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Hvis resepsjonen er presserende, så ja, du får sannsynligvis ikke med en gang. Men i prinsippet er jernbanesykehuset et godt alternativ til gratis mottakelser på bostedsstedet.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

ikke sikker, men sikkert. Jeg ringte for noen måneder siden

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Så noen som heldige. De har fortsatt en billett uten tid, de er stille om det, infeksjoner. Og for å gi det, må vi ikke ringe, men gå dit. Jeg fikk noen spesialister, selv om jeg måtte vente, skjedde det lenge, men på samme dag mottok jeg det.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

FGS avgift kan gjøres der uten retning?

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Av erfaring er FHS godt utført på baksiden ** av elven ved Novo-Tarnovo og i den femte på sykehuset. Hvis det er mulig, er det bedre i femte, jeg hadde ikke engang tid til å buzz

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

I diagnostikken for Bogdanov lager de en video FGS.
Du kan alltid ta med en annen spesialdisk og dobbeltkjekke diagnosen.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Bak ** svømmer også video

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

video er overalt. spørsmålet om det vil bli registrert. Ja, og til hvilken spesiell vil du bære denne platen? En gastroenterolog er usannsynlig å se, en endoskopist vil gjøre sitt beste fgs. i hvilke tilfeller kan det være nyttig?

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

for pengene er alt løst)
Endoskopisten kan se en annen og gjøre sin konklusjon.
Hvordan forstår "vil det bli registrert"? for videoen en avgift.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

For 2 år siden hadde jeg overfladisk gastritt på FGS. fornemmelse å skrive det ned?

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg pålegger ikke noe på deg.
delt informasjon.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Forståelig, jeg tenker bare, og de selv tilbyr videoen? sannsynligvis bare i noen tilfeller, fordi på moderne utstyr er denne muligheten overalt. Jeg gjorde gratis diagnostikk i 2008, foran meg kom en mann med fargeskudd og ventet fortsatt der, videoen bare etter min mening

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg vet ikke overalt eller ikke overalt.
men video, på forespørsel og for tillegget. penger vil selvsagt gjøre hvor utstyret tillater det)
Leger er også mennesker og kan ha feil, men diagnosen til flere spesialister høres mer overbevisende ut.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jenter, fortell meg, aksepterer Mironov barn (3 år) og hvor?

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg hadde Balandina og Gorker, jeg likte den første, hun forteller alt, hun nannies alle.
Andre slag

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Gorker er veldig merkelig, selv om behandlingen jeg ble foreskrevet da var mer naturlig rettsmidler (Persen og et anti-parasittisk middel mot urter). Det ser ut til å være riktig og nøye i forhold til kroppen. Men sedimentet er ikke veldig hyggelig.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jenter, vennligst fortell meg den pediatriske gastroenterologen.
Balandina barn ser ikke ut.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Donskova E.B. i ta *** lismane

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jenter som fortsatt kjenner barns gastroenterologer?

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Girls. Fortell meg hvordan du kommer til Balandina. Det er veldig nødvendig

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

I medisinsk klinikk på Suvorov var det før
eller på sykehuset på Pionerskaya i 4. etasje til høyre er den siste døren, det skjer det om morgenen fra 9 til 11

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Kanskje kan noen vite hvor Bofanova tar nå?

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Når det gjelder Mironova T.Ya. Ja, veldig hyggelig, alt forteller i detalj. Men i løpet av årene er jeg mer interessert ikke i hvordan en person snakker, men hva han gjør. Kom med smerter i tarmen, diaré og lignende. Hun undersøkte (og selv om det var smertefullt i tarmene) sa at det var magen, henviste hun til FGS, som legene som gjorde denne prosedyren lurte på hvorfor hun skulle sende til FGF med slike symptomer, så fulgte bloddonasjonen (biokjemi utvidet, spesielle analyser), caprogram, koloskopi. Det som kan føre til lignende symptomer, er ikke avslørt. Det som tilskrives hjalp ikke. Kort sagt, jeg gikk ikke til henne lenger. Som et resultat, reddet en barnelege som noen ganger ble tilkalt babyen meg Vi snakket. Hun sa at det var IBS og tilsynelatende var lei meg for å anbefale et par enkle medisiner. Takk Gud for en og en halv måned med plage, nerver, minus 6 kg. vekt, så vel som en haug med penger, så jeg til slutt litt lys. Selvfølgelig er ikke alt bra, men fortsatt. Nå tenker jeg på hvem å gå, fordi vi trenger en god gastroenterolog, slik at vi endelig kan komme seg. Jenter, vær så snill å gi råd.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg går til Fadina, og i lang tid hjelper jeg meg. Bofanova, som ingen andre steder, tar mer, fungerer som leder av pasienten på pasienten på 5. sykehus. Også en god gastroenterolog.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Koloskopi viste ikke IBS? Eller gjorde du ikke?

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

På bekostning av Fadina takk. Hun gjorde en koloskopi, viste en liten tarmatrofi (legen sa at dette var på grunn av de konstante løse avføringene).

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Ja, ikke i det hele tatt, jeg har også IBS. Dessverre er IBS avhengig av nervesystemet, det er nødvendig å være sterkt sterkt og umiddelbart kramper og smerte (

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Jeg er enig med deg hundre prosent!

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Hjelp noen å få Akzhigitovoy? Søsteren har allerede torturert.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Kanskje noen vet hvor Mironova T.Ya nå tar.

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

I de russiske jernbanene aksepterer hun bare nå

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

I diagnosen var

  • Logg inn eller registrer deg for å skrive kommentarer.

Ektemann hadde "bouts" av smerte
registrert i den første som er tilgjengelig i Health - Inge Viktorovna Pigeeva
Han kom til resepsjonen, alt fortalt, viste. Hun diagnostiserte ham øyeblikkelig - uspesifisert gastritt, uspesifisert galleblæresykdom. Og foreskrevet medisinering. og sendt til test: ultralyd - lever, galleblæren, bukspyttkjertelen, milt, skjoldbruskkjertel; ECG; FGS.
Min mann var i ferd med å løpe til apoteket for narkotika, jeg fortalte ham at det først gikk alt, og deretter stoffene, som hun raskt diagnostiserte. Han gikk gjennom alt, gikk til henne med resultatene, og hun ba ham, "tar du medisinene jeg har tildelt?" Han fortalte henne at alt gikk gjennom her. Hun så og bekreftet hennes diagnose. Sagt, det er det jeg tilskrev deg, og så bli helbredet. (Mottakelser og alle analyser koster omtrent 5000r)
I forrige uke hjalp ingenting.
Jeg dro til terapeuten på bostedet, med alle analysene. Han sa straks det kanskje bukspyttkjertelen, men gå til en annen gastroenterolog.
Og etter det begynte jeg å lete etter vurderinger på Internett.
Jeg registrerte min mann til Mironova. (mottak på henne 900r)
gikk igjen med alle analysene til henne
Hun sa at bukspyttkjertelen, og de piller som han drakk (for magen, ikke for bukspyttkjertelen) ikke ville hjelpe, og du kan ta dem bare 10 dager, ga anbefalinger om ernæring.
sa å donere blod (sendt til en fri terapeut, for henvisninger til blod, på bosted, fordi de er dyre)
ektemann likte henne)))
Jeg konkluderte med at du først trenger å lese anmeldelser, og deretter melde deg på og gå til resepsjonen)))

Inge Viktorovna Pigeeva - Pasientanmeldelser


På siden kan du lese anmeldelser om legen Inge Viktorovna Pigeeva (gastroenterolog) i Penza, samt dele din mening om resepsjonen.

Legg igjen din tilbakemelding

Informasjon: Nettstedet inneholder 3 alternativer for å sette anmeldelser: uten autorisasjon, med fullmakt, med dokumentasjon. Avhengig av hvilken type anmeldelse som er valgt, vil dens effekt på vurderingen av det evaluerte objektet og dets betydning på nettstedet variere. x

  • Enkel form
  • Med fullmakt
  • Med dokumentasjon

kategori

informasjon

Informasjonen hentet fra åpne kilder og ansvaret for dens nøyaktighet "Doctor I" bærer ikke. Anmeldelser er evaluative vurderinger av sine forfattere og er ikke relatert til nettstedets redaktører. Ansvaret for nøyaktigheten av vurderingen er forfatteren. Forbudt enhver bruk av materiale fra nettstedet uten skriftlig tillatelse fra administrasjonen. Informasjon kan ikke brukes til å erstatte direkte konsultasjon med lege eller å ta stilling til bruk av medisiner.

struktur

katalog

oppmøte

Opphavsrett © 2014-2018: Doctor I Medical Portal!

+18. Vær oppmerksom på at informasjonen på nettstedet kun er til informasjonsformål.

Mommies of Simferopol

gastroenterolog

  • som
  • Liker ikke
Lucky Jan 22, 2015

Del vurderinger av gastroenterologer i Simferopol.

Hvem er med god erfaring?

  • som
  • Liker ikke
Olvia 23 jan 2015

  • som
  • Liker ikke
LissaS 23 Jan 2015

Oksana Vladimirovna fra Semashko liker meg, en god gammel skole, hun jobber på en klinikk. Jeg vet ikke navnet)

  • som
  • Liker ikke
Rose mimosa 24 jan 2015

Oksana Vladimirovna fra Semashko liker meg, en god gammel skole, hun jobber på en klinikk. Jeg vet ikke navnet)

Og hun gjør FGS?

  • som
  • Liker ikke
LissaS 04 Feb 2015

Og hun gjør FGS?

Jeg vet ærlig ikke)

  • som
  • Liker ikke
Dada 09 Mar 2015

Oksana Vladimirovna fra Semashko liker meg, en god gammel skole, hun jobber på en klinikk. Jeg vet ikke navnet)

kan alle bli tatt opp til det, selv fra et annet distrikt?

  • som
  • Liker ikke
LissaS 10. mars 2015

kan alle bli tatt opp til det, selv fra et annet distrikt?

  • som
  • Liker ikke
lemeshenko_zoya 10. mars 2015

jenter, fortell meg, noen var i resepsjonen hos legen av gastroenterologen Shahnazarov A.A. Han pleide å ta med i klinikken meduniver, og nå i syv bysykehus? Eller kanskje noe hørt om ham?

  • som
  • Liker ikke
ksy61 24. nov 2015

Jenter, fortell meg pzhlsta hvor skal du gå til en god gastroenterolog?

  • som
  • Liker ikke
Oxy 24. februar 2016

Jeg forstår en god gastroentrrologa i Simferopol er det ikke

  • som
  • Liker ikke
sistivka 11. mars 2016

Kan noen allerede blindtarmbetennelse slette, hvor er det noen tilbakemeldinger på legene? dette er en gastroenterolog?

  • som
  • Liker ikke
Inn 17 Mar 2016

Jeg forstår en god gastroentrrologa i Simferopol er det ikke

I klinikken tar "Tro" Kiles Alexander Vladimirovich. Han gjør FGS der (gjennom nesen). Svært oppmerksomme, hjalp meg.

  • som
  • Liker ikke
Kuka- 31. mars 2016

I klinikken tar "Tro" Kiles Alexander Vladimirovich. Han gjør FGS der (gjennom nesen). Svært oppmerksomme, hjalp meg.

gjennom nesen er en mer moderne metode?

  • som
  • Liker ikke
Papuas2 02 Apr 2016

I klinikken tar "Tro" Kiles Alexander Vladimirovich. Han gjør FGS der (gjennom nesen). Svært oppmerksomme, hjalp meg.

Han var en vanlig lege ved Kilesa, utnevnt en full undersøkelse, som andre leger ikke foreskrev før, men bare gjorde FGS og på grunnlag av det foreskrevet behandling

  • som
  • Liker ikke
Papuas2 02 Apr 2016

gjennom nesen er en mer moderne metode?

Jeg gjorde i troen gjennom munnen. Ingen tilbød seg gjennom nesen. Jeg lærte først senere at det er mulig gjennom nesen, dette er en mer moderne og ikke så ubehagelig metode som gjennom munnen. Men gjennom munnen ser ut til å være billigere

Pigeeva Inna Viktorovna gastroenterologist vurderinger

Gruppe: Brukere
Meldinger: 5
Omdømme: 0

Takk sa: 1 gang (er)
Registrering: 10/6/2011
Bruker-ID: 20516

Gruppe: Hans folk
Meldinger: 513
Omdømme: 15

Navn: Katya
Barn: Nastya 06/26/2008
Anna 20.03.2012
Fra: Sovjet paradis-n (Avtrynok)

Takk sa: 941 ganger
Registrering: 11/05/2010
Bruker ID: 12146

Ja, ja, dette er legen min, en god spesialist, fra tid til annen blir min problematiske tarmkanal forverret, jeg går til henne for -200 gni, mottak etter avtale, hun er snill og sympatisk. Da jeg hadde en forferdelig smerte i magen min, herdet hun meg med ugress fra nerver, det viser seg at jeg hadde stress, nerver, og dette forårsaket gulsott i magen min. bitterhet og smerte var vel, jeg tror alt - et sår, kom til henne, hun så på meg, følte roen, skrev ut urter, jeg drakk, og alt gikk forbi. Forresten, liker hun å skrive ut levende lakto-bifido-bakterier (det finnes et apotek på innbyggerne i Nordsjøen), men hun respekterer ikke tørre og preformede tabletter som Linex.

Leter du etter en god gastroenterolog i Rostov!

Regional Oncology Center

1 Rostov-til-Don, prosp. Sokolova, 9


Spitskaya Marina Nikolaevna gastroenterolog - barnelege

"Natalia Timchenko i Obkom sykehus på Pushkinskaya (hun synes å bli kalt OKDC) nå.

Abramova i OKDT-men hun er en terapeut, men mannen hennes helbredet såret

Men sist gang jeg gjorde en gastroskopi fornuftig onkel. på universitetet. Vi snakket med ham om emnet og uten tull.

Cherednichenko Sergey Viktorovich. 269-21-74 er registretelefonen ved universitetet 52.

Lege Khoronko, medisinsk institutt.

På sykehuset på Selmash, 1. Hestearm, 33, gjorde jeg en diagnose (jeg svelget TV, kalonoskopi) Yuriy Nikolayevich, slike tall ble registrert 256-28-07, +79034062807

ps Moren min blir behandlet av ham, det var i forrige uke, ble det gjort en liten operasjon til henne

av de beste i RND "avdekket" forble bare, kanskje, Deripasko V, Yu.

et hjørne av Sadovaya og Chekhov, 10 polykliniske, gastroenterolog Zlenko Vyacheslav Mikhailovich, veldig intelligent mann. "

Mommies of Simferopol

gastroenterolog

  • som
  • Liker ikke
Lucky Jan 22, 2015

Del vurderinger av gastroenterologer i Simferopol.

Hvem er med god erfaring?

  • som
  • Liker ikke
Olvia 23 jan 2015

  • som
  • Liker ikke
LissaS 23 Jan 2015

Oksana Vladimirovna fra Semashko liker meg, en god gammel skole, hun jobber på en klinikk. Jeg vet ikke navnet)

  • som
  • Liker ikke
Rose mimosa 24 jan 2015

Oksana Vladimirovna fra Semashko liker meg, en god gammel skole, hun jobber på en klinikk. Jeg vet ikke navnet)

Og hun gjør FGS?

  • som
  • Liker ikke
LissaS 04 Feb 2015

Og hun gjør FGS?

Jeg vet ærlig ikke)

  • som
  • Liker ikke
Dada 09 Mar 2015

Oksana Vladimirovna fra Semashko liker meg, en god gammel skole, hun jobber på en klinikk. Jeg vet ikke navnet)

kan alle bli tatt opp til det, selv fra et annet distrikt?

  • som
  • Liker ikke
LissaS 10. mars 2015

kan alle bli tatt opp til det, selv fra et annet distrikt?

  • som
  • Liker ikke
lemeshenko_zoya 10. mars 2015

jenter, fortell meg, noen var i resepsjonen hos legen av gastroenterologen Shahnazarov A.A. Han pleide å ta med i klinikken meduniver, og nå i syv bysykehus? Eller kanskje noe hørt om ham?

  • som
  • Liker ikke
ksy61 24. nov 2015

Jenter, fortell meg pzhlsta hvor skal du gå til en god gastroenterolog?

  • som
  • Liker ikke
Oxy 24. februar 2016

Jeg forstår en god gastroentrrologa i Simferopol er det ikke

  • som
  • Liker ikke
sistivka 11. mars 2016

Kan noen allerede blindtarmbetennelse slette, hvor er det noen tilbakemeldinger på legene? dette er en gastroenterolog?

  • som
  • Liker ikke
Inn 17 Mar 2016

Jeg forstår en god gastroentrrologa i Simferopol er det ikke

I klinikken tar "Tro" Kiles Alexander Vladimirovich. Han gjør FGS der (gjennom nesen). Svært oppmerksomme, hjalp meg.

  • som
  • Liker ikke
Kuka- 31. mars 2016

I klinikken tar "Tro" Kiles Alexander Vladimirovich. Han gjør FGS der (gjennom nesen). Svært oppmerksomme, hjalp meg.

gjennom nesen er en mer moderne metode?

  • som
  • Liker ikke
Papuas2 02 Apr 2016

I klinikken tar "Tro" Kiles Alexander Vladimirovich. Han gjør FGS der (gjennom nesen). Svært oppmerksomme, hjalp meg.

Han var en vanlig lege ved Kilesa, utnevnt en full undersøkelse, som andre leger ikke foreskrev før, men bare gjorde FGS og på grunnlag av det foreskrevet behandling

  • som
  • Liker ikke
Papuas2 02 Apr 2016

gjennom nesen er en mer moderne metode?

Jeg gjorde i troen gjennom munnen. Ingen tilbød seg gjennom nesen. Jeg lærte først senere at det er mulig gjennom nesen, dette er en mer moderne og ikke så ubehagelig metode som gjennom munnen. Men gjennom munnen ser ut til å være billigere

Pigeeva Inna Viktorovna gastroenterologist vurderinger

Gruppe: Brukere
Meldinger: 5
Omdømme: 0

Takk sa: 1 gang (er)
Registrering: 10/6/2011
Bruker-ID: 20516

Gruppe: Hans folk
Meldinger: 513
Omdømme: 15

Navn: Katya
Barn: Nastya 06/26/2008
Anna 20.03.2012
Fra: Sovjet paradis-n (Avtrynok)

Takk sa: 941 ganger
Registrering: 11/05/2010
Bruker ID: 12146

Ja, ja, dette er legen min, en god spesialist, fra tid til annen blir min problematiske tarmkanal forverret, jeg går til henne for -200 gni, mottak etter avtale, hun er snill og sympatisk. Da jeg hadde en forferdelig smerte i magen min, herdet hun meg med ugress fra nerver, det viser seg at jeg hadde stress, nerver, og dette forårsaket gulsott i magen min. bitterhet og smerte var vel, jeg tror alt - et sår, kom til henne, hun så på meg, følte roen, skrev ut urter, jeg drakk, og alt gikk forbi. Forresten, liker hun å skrive ut levende lakto-bifido-bakterier (det finnes et apotek på innbyggerne i Nordsjøen), men hun respekterer ikke tørre og preformede tabletter som Linex.